9 Podstawowych artykułów biurowych w biznesie

Teraz, gdy Twoja mała firma jest na tyle duża, że możesz mieć prawdziwe biuro, nadszedł czas, aby zastanowić się nad materiałami biurowymi.

W miarę jak mała firma rozrasta się w większą powierzchnię biurową, nadszedł czas na świętowanie - i na myślenie o artykułach biurowych, meblach i innych niezbędnych rzeczach, których potrzebujesz, aby Twoja firma działała tak sprawnie, jak to tylko możliwe.

Spójrzcie na tę listę rzeczy najważniejszych:

1. Podstawowe artykuły biurowe

Zacznij od prawdziwych podstaw. Mówimy o długopisach, taśmach, zakreślaczach, spinaczach, nożyczkach, koszu na śmieci itp. Dzięki nim będziesz mógł robić notatki, być kreatywnym i zajmować się swoimi codziennymi sprawami.

2. Technologia

Oczywiście, możesz zbilansować swoje konto bankowe bezpośrednio z telefonu, ale jeśli używasz jakiegokolwiek oprogramowania własnościowego lub wykonujesz bardziej zaawansowane zadania, będziesz potrzebował komputera. Oprócz większej funkcjonalności, można przechowywać ważne dokumenty i tworzyć kopie zapasowe urządzeń mobilnych. W trakcie pracy nie zapomnij o drukarce i routerze bezprzewodowym, aby wszystkie urządzenia były ze sobą połączone - ze sobą i z Internetem.

3. Aplikacje i oprogramowanie

Niezależnie od urządzenia, będziesz potrzebował oprogramowania i/lub kilku aplikacji, które pomogą Ci zarządzać firmą i wykonywać takie zadania, jak śledzenie płatności klientów lub faktur, planowanie spotkań, prowadzenie strony internetowej lub bloga, monitorowanie obecności w mediach społecznościowych i podatków.

4. Papier

Zapisz się na notesy, notatniki, notatniki samoprzylepne i papier do drukarki i kopiarki. (I upewnij się, że Twoja drukarka i kopiarka mają dużo atramentu i toneru, aby Twoje strony nie pozostały puste i nigdy nie znalazłeś się na uboczu przed dużą prezentacją).

5. Organizacja papierów

Organizowanie pobytu jest niezbędne, dlatego warto mieć pod ręką zszywacz i klipsy do segregatorów, które pozwolą na przechowywanie razem różnych dokumentów i wydruków. Dodaj kilka folderów - zarówno zwykłych jak i wiszących - aby nie stracić ważnych dokumentów, takich jak akta osobowe czy dokumenty prawne.

6. Meble biurowe i magazynowanie

Czy twój fotel biurowy jest wygodny? Czy Twoje biurko zapewnia wystarczającą ilość miejsca do efektywnej pracy? Gdzie będziesz składał swoje teczki? Posiadanie odpowiednich mebli i szafek do przechowywania może wyeliminować rozpraszanie uwagi i pomóc w zorganizowaniu się.

7. Materiały piśmiennicze i pocztowe

Do wysłania tych faktur, czeków z wypłatą lub płatności, ofert promocyjnych i innych dokumentów potrzebne będą koperty i papier, więc upewnij się, że masz wystarczająco dużo, aby dopasować się do swoich potrzeb. Opłaty pocztowe też.

8. Monitorowanie i planowanie czasu

Im bardziej intensywnie pracujesz, tym ważniejsze staje się zarządzanie czasem. Znalezienie kalendarza lub planera do powieszenia na ścianie lub trzymania na biurku może pomóc wzmocnić każde narzędzie cyfrowego kalendarza, którego używasz, i dać Ci miejsce na robienie dodatkowych notatek na temat rzeczy do zrobienia. 

9. Artykuły do powieszenia

Nigdy nie należy lekceważyć przydatności tablicy ogłoszeń do zawieszania przypomnień i kalendarzy, które pomogą Ci wykonać zadanie, a także zdjęć i sztuki, które Cię zainspirują. Nie zapomnij też o szpilkach i kciukach.

Tu chodzi o budowanie fundacji.

Nie ma znaczenia, czy jesteś księgowym, hydraulikiem czy kwiaciarzem - z niektórych artykułów biurowych korzystają wszyscy. Zacznij od tej listy jako swojej fundacji i rozwijaj się dalej.