Ogólna lista artykułów biurowych potrzebnych dla Twojego biznesu
Magazynowanie nowego biznesu z materiałami biurowymi może wydawać się zadaniem nie do wykonania, dopóki nie zaczniesz sumować wszystkich małych, dużych i prawnie wymaganych rzeczy, których będziesz potrzebował. Dobrze zaopatrzone biuro nie tylko pomoże Twojemu zespołowi sprawnie działać, ale również stworzy profesjonalną atmosferę, która może zwiększyć zaufanie klientów do Twojej firmy. Skorzystaj z ogólnej listy kontrolnej materiałów biurowych, aby wygenerować plany rozmieszczenia pomieszczeń, budżetu i wszelkich umiejętności, które mogą być potrzebne do zdobycia lub wyczyszczenia.
Dostawy sprzętu biurowego
Jednym z ostatnich problemów, z którymi chcesz się zmierzyć po otwarciu drzwi, jest brak materiałów eksploatacyjnych, które umożliwią sprawne działanie komputerów, drukarek czy faksów. Lista urządzeń i materiałów biurowych może zaoszczędzić Ci czasu i zażenowania:
- Wkłady z tonerem lub atrament do drukarki
- Zapasowa mysz komputerowa
- Monitor zapasowy
- Zapasowa klawiatura
- Podkładki pod myszki
- Ramiona montażowe do monitorów
- Puste płyty CD i DVD
- USB, adaptery i koncentratory
- Ściereczki do ekranów
Artykuły papierowe
W świecie zewnętrznym, papier może nie jest dziś tak pożądany, jak w przeszłości, ale papier jest nadal koniecznością w biurze. Dostosuj swoją listę produktów papierowych do potrzeb biura, w zależności od potrzeb Twojej firmy:
- Papier do drukarki
- Papier faksowy
- Podkładki telefoniczne
- Kleiste nuty
- Spiralne notatniki
- Papier graficzny
- Papier do pisania - rozmiary listów i legalne
- Koperty - list, Manila w formacie wyściełanym i katalogowym
- Etykiety wysyłkowe
- Dodawanie rolek papieru maszynowego
- Wzmocnienia otworów w papierze
- Zakładki indeksu i przekładki
- Teczki z aktami
- Kieszonkowe foldery
- Kalendarze
- Wkłady planistyczne
- Karty czasowe
Zaopatrzenie biurka i recepcji
Co to za słabo zaopatrzone biurko? Zabójca produktywności, to na pewno. Zapisz się:
- Zszywki i zszywacze do każdego biurka
- Długopisy (tusz niebieski, czarny i czerwony), ołówki, zakreślacze, markery
- Erasers
- Sworznie pchające
- Spinacze do papieru
- Uchwyty i łączniki
- Opaski gumowe
- Taśma - zróżnicowana
- Tablica rozkładu jazdy
- Maty na krzesła biurowe lub ochraniacze na podłogę
W nagłych przypadkach
Biuro bez apteczki to katastrofa i odpowiedzialność, która musi nastąpić. Niektóre przedsiębiorstwa są oczywiście bardziej niebezpieczne niż inne, ale wypadki mogą zdarzyć się wszędzie, w każdej chwili. Upewnij się, że pracownicy wiedzą, gdzie można znaleźć wyraźnie zaznaczone pole zawierające takie elementy, jak np:
- Bandaże samoprzylepne
- Podkładki gazowe
- Taśma klejąca
- Nożyczki
- Pinceta
- Rękawice lateksowe
- Towelety czyszczące ranę
- Elastyczne opakowania
- Opatrunek rolkowy
- Koc
Mądre i często obowiązkowe jest również, w zależności od lokalnych przepisów, aby przedsiębiorstwa miały pod ręką nie tylko apteczkę, ale również sprzęt do reanimacji.
Dobry design dodaje charakteru
Kierunek stylistyczny może pomóc wybrać wszystko, od kolorów ściany biurowej do mebli. Biuro, które jest bogate w osobowość, jest więcej niż inspirujące dla pracowników, gości i klientów, jest również niezapomniane. Efektywny branding to nauka, która obejmuje zdobienie Twojej firmy kolorami logo oraz motywem przewodnim, który obejmuje Twoją markę, misję lub cele. Używaj akcentów, takich jak:
- Prace plastyczne - należy zachować spójność w całej recepcji i przylegającej poczekalni
- Instalacje i rośliny kwiatowe
- Posągi, figurki lub inne duże, imponujące elementy, które przemawiają do Twojej marki lub misji.
- Lampy
- Cytaty lub murale ścienne
- Zegary
- Dywany o trwałej powierzchni
Meble i inne duże przedmioty
Zastanawiając się nad tym, ile mebli potrzebuje Twoja firma, weź pod uwagę również rozmiar, komfort lub ergonomię dla zwiększenia wydajności i trwałości. Zazwyczaj, im lepsza jakość, tym dłużej każdy kawałek będzie trwał. W zależności od przedsięwzięcia, lista kontrolna mebli biurowych może zawierać:
- Krzesła zestawione - krzesła biurkowe, siedziska w poczekalni, stołki na ladę
- Stoły w poczekalni
- Biurka do każdego biura i recepcji
- Panele z przegrodami biurowymi - mobilne, przenośne przegrody pozwalają na wszechstronność w zależności od zmieniających się potrzeb
- Moduły magazynowe, regały, półki na książki, które pełnią funkcję przegródek.
- Szafy na dokumenty
- Whiteboards
- Stoły konferencyjne i miejsca siedzące
- Meble i urządzenia biurowe w kuchni
Ogólna lista kontrolna dla materiałów biurowych może wydawać się niekończąca się, ale nie pozwól, aby koszt tych pozycji osłabił Twoją motywację. W razie potrzeby, kupić na okazje, poprosić przedstawicieli handlowych o zniżki, a nawet oglądać na sprzedaż zamknięcia firmy, gdzie można zebrać praktycznie wszystko, czego potrzebujesz, w ułamku oryginalnej ceny (wielkie zabytkowe kawałki nigdy nie wychodzą z mody). Pamiętaj, że wiele artykułów biurowych i wyposażenia jest odpisami podatkowymi, a jeśli są one najwyższej jakości, nie będziesz musiał ich wymieniać przez lata, a nawet dziesięciolecia.