Wybór ma znaczenie, zwłaszcza w przypadku atramentów produkcyjnych
Napisany przez Dustina Graupmana Wiceprezes/dyrektor generalny działu urządzeń atramentowych Wybór ma znaczenie. To całkiem proste stwierdzenie... z którym niewielu się nie zgodzi. A przykłady na to, dlaczego tak jest, można znaleźć na każdym kroku. W moim życiu wybieram jeden rodzaj piłki nożnej - staroświecki - podczas gdy prawie wszyscy inni, których znam, wybierają inny rodzaj. Tutaj nie jest to najpopularniejszy wybór, ale jak powiedział John Cleese z Monty Pythona: "W futbol amerykański gra się jak w serię jingli reklamowych, a w piłkę nożną jak w jazz". W rzeczywistości lubię je obie, ale to świetny przykład na to, dlaczego wybór jest dobry. Ale czy to nie jest zbyt proste stwierdzenie? Nasze przejęcie firmy Impika i jej technologii wodnego druku atramentowego skłoniło nas do zastanowienia się nad tym, dlaczego wybór jest ważny. I choć jest tak, jak mogłoby się wydawać - pozwala wybrać najlepszą technologię do rosnącej i zmieniającej się listy zastosowań - to jest to coś więcej. Mniej oczywistą wartością, którą niesie ze sobą wybór technologii jest to, że pozwala on na wybór w oparciu o rzeczy inne niż technologia. Wiem, że przynajmniej część z Was mówi: "Zaraz. To nie ma żadnego sensu." Ale ma. Weźmy przykład, z którym prawie każdy może się utożsamić. Jeśli restauracje oferują tylko jeden rodzaj jedzenia, jesteś zmuszony do wyboru restauracji tylko na podstawie tego kryterium. Ale jeśli restauracje oferują dowolne potrawy, to można wybrać miejsce, w którym zjemy posiłek na podstawie atmosfery, lokalizacji, obsługi lub karty win. System produkcyjnego druku atramentowego Xerox CiPress Wraz z Impiką, Xerox rozszerzył swoją ofertę wysokiej wydajności o technologię wodnego druku atramentowego, która uzupełnia bezwodny atrament naszych produkcyjnych systemów atramentowych CiPress. Jesteśmy przekonani, że była to dobra decyzja dla firmy Xerox i dla naszych klientów. Oczywiście, każda z tych dwóch technologii atramentowych ma swoje mocne strony. Nasze atramenty bezwodne zapewniają żywe kolory i doskonałą jakość obrazu na niedrogich, zwykłych papierach. Natomiast nasz atrament wodny dobrze drukuje praktycznie na każdej powierzchni, zapewniając wysoką gęstość kolorów na różnych podłożach. Ale jak wspomniałem wcześniej, wybór technologii oznacza, że możesz wybrać sposób, w jaki chcesz wejść na ten cyfrowy rynek, w oparciu o czynniki inne niż sama technologia druku. Rzeczy takie jak wsparcie, usługi doradztwa biznesowego i zróżnicowane możliwości, takie jak druk zmiennych danych, które mogą naprawdę wyróżnić Cię na zatłoczonym rynku. Tak w skrócie wygląda nasza działalność. Zawsze tak było. Nie wybierasz technologii tylko na podstawie technologii. Wybierasz na podstawie tego, co ta technologia sprawia, że możliwe dla Twojej firmy. Jakie nowe możliwości zysku otwiera. Jakie obszary oszczędności odkrywa. Jakie możliwości dodaje do Twojego portfolio. Jakie wartości wnosi, abyś był lepszym partnerem dla swoich klientów, aby oni mogli być lepszymi partnerami dla swoich klientów. Xerox Impika Reference Jeśli chcesz być jednym z tych superdrukarek, oczywiście wybierasz pomiędzy wodną i bezwodną technologią atramentową. Ale wybierasz również w oparciu o wiele innych rzeczy. Na przykład przepływ pracy. Rozwój biznesu. I niezawodność. Ten segment ma wyjątkowe wymagania dotyczące czasu sprawności, niezawodności i wydajności. Ponieważ jeśli jeden miesięczny rachunek nie dotrze do tysięcy klientów, mówimy o poważnych skutkach finansowych. Patrząc wstecz na to, co tu napisałem, interesujące jest to, że tylko część z nich dotyczyła wyboru pomiędzy instalacją wodną a bezwodną. Chodziło o ważniejsze decyzje biznesowe - takie jak wybór najbardziej zaufanego partnera w dziedzinie druku cyfrowego, który pomoże przekształcić Twoją firmę w oparciu o ważną, nowo powstającą technologię. Bo właśnie w ten sposób zawsze patrzyliśmy na biznes drukarski. - Dustin Graupman jest wiceprezesem i dyrektorem generalnym Ink Jet Business w Graphic Communications Business Group w firmie Xerox. Jest on odpowiedzialny za marketing, zarządzanie biznesem i wprowadzanie na rynek wszystkich produktów Ink Jet firmy Xerox.