Nie czytaj, jeśli nie jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy poligraficznej

Napisany przez: Karen Serrano Kierownik ds. rozwoju biznesu klienta Xerox Corporation Bez względu na to, gdzie jestem i co czytam, istnieje wspólny temat - ilość wydruków spada, biznes spada, ludzie i praca są przenoszeni na zewnątrz. Z drugiej strony, gdy czasy są trudne, jest to najlepszy czas na kreatywność - nie masz nic do stracenia. Za minimalną inwestycję można zostać zauważonym, wnieść wartość do tego, co się drukuje i rozwinąć swój biznes drukarski! Wszystko, co musisz zrobić, to pomyśleć nieszablonowo - dosłownie! Otwórz pudełko Specialty Media i pozwól, aby projektant, sprzedawca i drukarz w Tobie przekształcił czystą kartkę papieru w coś magicznego dla Twojego klienta. Nie ma znaczenia, czy Twoi klienci to konsumenci czy firmy, każdy znajdzie tu coś dla siebie! Na przykład, ta sama pusta kartka papieru Xerox® FunFlip® może zostać przekształcona w czterostronną, wymiarową aplikację, która zawiera niezapomniany kolaż zdjęć z czyichś wakacji, rekolekcji firmowych, najważniejszych momentów związanych z wprowadzeniem nowego produktu na rynek, kalendarza wydarzeń w centrum handlowym dla stolików w Food Court lub wspomnienia z konferencji organizacji. Możliwości są nieograniczone! Wystarczy puścić wodze fantazji!!! Im więcej pomysłów wymyślisz, tym bardziej będzie rosła ilość wydruków, a tym samym Twój biznes! Przewodniki istnieją po to, aby pomóc w uruchomieniu przepływu tych kreatywnych soków.

Media specjalistyczne mogą pomóc Ci wprowadzić nowe, innowacyjne zadania do każdego biznesu: książki i podręczniki, materiały reklamowe, opakowania cyfrowe, marketing bezpośredni, publikacje fotograficzne i trans-promo, by wymienić tylko kilka z nich. Czy jesteś gotowy, aby przejąć kontrolę nad własnym losem, generować pomysły i je realizować? Jeśli tak, to zwiększony biznes, który przyniesiesz, może sprawić, że różnica między pozostaniem w biznesie a zamknięciem drzwi i byciem kolejną smutną statystyką. Co o tym sądzisz? Czy masz jakieś historie o tym, jak papier specjalistyczny pomógł Ci w dostarczaniu wartości dla klienta i napędzaniu biznesu?