Jakie są dla Ciebie korzyści z druku 3D?

Napisany przez Heidi Tolliver-Walker Konsultant branży poligraficznej W końcu się ukazał. Po miesiącach pracy, "State of 3D Printing in the Commercial Printing Industry: 2014" jest wreszcie gotowy. (Dostępny do pobrania bez opłat przez członków XPPGN z mojej części portalu XPPGN). Jak w przypadku wszystkich technologii, istnieją korzyści i wady druku 3D. Raport przygląda się obu z nich w odniesieniu do naszej branży. Przyjrzyjmy się tutaj 7 z korzyści. 1. Zmiana percepcji klientów (tj. "czynnik cool"). Samo posiadanie drukarki 3D na podłodze sprawia, że stajesz się fajniejszy niż byłeś wcześniej. Za bardzo niewielkie pieniądze, druk 3D zmienia postrzeganie klienta na temat Twojego przywództwa w odniesieniu do nowych technologii. 2. Poszerzona linia produktów. Rozszerzona, bardziej zróżnicowana linia produktów oznacza więcej ofert, które mogą przyciągnąć klientów, szczególnie jeśli oferujesz coś, czego nie oferuje Twoja konkurencja (przynajmniej jeszcze nie teraz). 3. Naturalna ścieżka aktualizacji dla niektórych klientów. Posiadanie druku 3D daje Ci naturalne "wejście" (lub ścieżkę upgrade'u) wśród klientów, którzy już zajmują się drukiem 3D w domu lub w pracy. Mogą oni nie potrzebować Twoich usług teraz, ale gdy zaczną przesuwać granicę, prawdopodobnie będą. 4. Możliwość sięgnięcia głęboko w inne obszary działalności klienta, do których w przeciwnym razie nie miałbyś dostępu. Z racji zagłębiania się w biznes, niektóre drukarnie postrzegają druk 3D jako sposób na stworzenie nowych możliwości do dyskusji na temat komplementarnych usług lub technologii, które mogą zaoferować. Może to potencjalnie zwiększyć ich udział w kliencie. Na przykład, czy zdobywając dla firmy budowlanej biznes związany z modelami 3D w skali, możesz również zdobyć jej biznes związany z wielkoformatowymi planami i rysunkami? 5. Zdolność do wygrania biznesu związanego z drukiem od pierwszych klientów drukujących w 3D. Gdy klient jest już w Twoim sklepie w celu drukowania 3D, otwiera to możliwości zaangażowania go w rozmowę na temat innych obszarów jego działalności, takich jak marketing, które możesz być w stanie zapewnić. 6. Stwórz zapotrzebowanie na wsparcie marketingowe. Druk 3D stwarza nowe wymówki i możliwości dla marketingu. Jeśli na przykład pomagasz klientom rozwijać zbywalne produkty drukowane w 3D, produkty te muszą zostać wprowadzone na rynek. Jako dostawca produktów 3D, stajesz się również naturalnym źródłem wsparcia marketingowego. Druk 3D daje również możliwość tworzenia niezwykłych i wysoce efektywnych bodźców do reakcji w kampaniach marketingowych (wiele szczegółów na ten temat w raporcie). 7. Możliwość wykorzystania technologii do zastosowań wewnętrznych, takich jak autopromocja i rozwój części. Zdolność do zaprojektowania i wymiany nawet jednej trudnej do zdobycia części może sprawić, że maszyna zacznie się zwracać. Na przykład, jeden z producentów drukarek był w stanie wydrukować nieprodukowaną już część do swojej nagrywarki. Dzięki temu firma zaoszczędziła 10 000 USD na zakupie nowej jednostki. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tych korzyści, jak również wiele innych informacji na temat druku 3D w branży druku komercyjnego, pobierz darmową kopię raportu. Jeśli posiadasz drukarkę 3D i jesteś skłonny podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego, dlaczego ją zakupiłeś i jak ją wykorzystujesz, prosimy o pozostawienie komentarza na tym blogu!