Dlaczego nagroda PRISM ma znaczenie
Napisany przez Jeffa Jacobsona Prezes, Globalne Operacje Komunikacji Graficznej, Xerox Corporation Photo Credit: ©NYU Photo Bureau/Debra Rothenberg Wyróżnienia i nagrody są dla Ursuli Burns, prezesa i dyrektora generalnego firmy Xerox, częstym zjawiskiem - od uznania jej za jedną z najbardziej wpływowych kobiet magazynu Fortune po otrzymanie nagrody Benjamina Franklina. Jednak nagroda, którą otrzymała dzisiaj w Nowym Jorku zajmuje szczególne miejsce, ponieważ zabrała ją z powrotem do jej korzeni w Xerox. Nagroda PRISM Award jest przyznawana wybitnym liderom biznesu przez Radę Doradczą NYU School of Continuing and Professional Studies Graphic Communications Management and Technology. Nagroda ta podkreśla również znaczenie edukacji studentów na temat ekscytujących możliwości kariery, jakie oferuje ta branża. Patrząc na młodych uczestników zgromadzonych na dzisiejszym wydarzeniu, widziałem entuzjazm i optymizm, co utwierdziło mnie w przekonaniu, że przyszłość branży jest w dobrych rękach. Wyrażam uznanie dla Rady Doradczej za przyznanie nagrody PRISM Award dyrektorowi generalnemu, który sprawił, że firma, która w przeszłości koncentrowała się głównie na produkcji poligraficznej, podążyła w nowym kierunku. Tak jak codziennie słyszę od klientów o potrzebie dywersyfikacji, Ursula wyznaczyła ten kierunek dla Xerox. Xerox jest obecnie światowym liderem w zarządzaniu procesami biznesowymi i dokumentami; oferuje usługi, które obejmują zwrot kosztów roszczeń, zautomatyzowane transakcje opłat drogowych, centra obsługi klienta i zarządzanie świadczeniami HR - daleko od widoków, dźwięków i zapachów drukarni. I chociaż niektórzy mogli kwestionować nasze zaangażowanie w przemysł drukarski, Ursula udowodniła, że jest inaczej. Utworzenie pierwszej w historii Xerox dedykowanej globalnej grupy ds. komunikacji graficznej jest pewnym znakiem, że podejmowane są wysiłki w celu wspierania, ulepszania i ponownego definiowania naszej dotychczasowej działalności w zakresie druku produkcyjnego - w takich obszarach jak kserografia, przepływ pracy i druk atramentowy, czego dowodem jest przejęcie firmy Impika. Mamy szczęście czerpać z przeszłości bogatej w technologie i nieustraszone innowacje. Ursula uczestniczyła w wielu znaczących wydarzeniach, w tym we wprowadzeniu DocuTech Publishing System, który zapoczątkował rewolucję druku na żądanie, oraz iGen, naszej flagowej kolorowej prasy cyfrowej. Czy widać, że jestem optymistycznie nastawiony do naszej branży? Dlaczego nie? Jestem głęboko przekonany, że druk służy jako kluczowy zapalnik w całym wielomedialnym przekazie marketingowym, z którym spotykamy się na co dzień. Podejrzewam, że rada doradcza dostrzegła w Ursuli wytrwałość w dążeniu do zmiany status quo oraz podejmowaniu śmiałych i nieoczekiwanych kroków w celu zachowania i przekształcenia. Dla branży komunikacji graficznej liderzy o takich cechach wyznaczają poprzeczkę dla dynamicznej przyszłości druku. Szukasz podobnych tematów? Sprawdź inne wpisy na blogu Digital Printing Hotspot:
- Co przejęcie Impika oznacza dla Xerox i naszych klientów
Stały postęp w pierwszych pięciu miesiącach
Nagroda Top Product Award w konkursie czytelników Quick Printing: Xerox otrzymuje cztery nominacje
Chcesz zwiększyć świadomość możliwości swojej firmy i przyciągnąć nowych klientów? Program Xerox Best-of-the-Best może w tym pomóc!