Dlaczego Twoja firma przemysłowa też potrzebuje bloga?

Jeśli masz bloga i nie prowadzisz go na bieżąco, Twoja strona wygląda nieświeżo. Czy nie łatwiej jest po prostu zrezygnować z blogowania? Z pewnością. Ale w ten sposób tracisz cenny sposób na dotarcie do większej liczby klientów i utrzymanie obecnych, którzy wracają po więcej.

Oto pięć istotnych powodów, dla których warto prowadzić bloga:

1. Twoi konkurenci NIE MAJĄ blogów

To prawda! Wiele z czołowych firm przemysłowych nie ma blogów, chociaż segment B2B jest najszybciej rozwijającym się segmentem, w którym blogi się pojawiają. Jeśli wejdziesz na rynek odpowiednio wcześnie, możesz zdobyć tę przestrzeń, zanim zrobi to Twoja konkurencja. To świetna okazja, aby przejąć inicjatywę.

Blogi są również silnym generatorem potencjalnych klientów. Rachunek jest prosty: Firmy B2B, które prowadzą blogi, zdobywają więcej potencjalnych klientów niż te, które ich nie prowadzą.Ze względu na tę kluczową cechę, 65% marketerów planuje zwiększyć wykorzystanie blogów.

2. Blogowanie podnosi pozycję w wyszukiwarkach

Blog zwiększa Twoje pozycje w wyszukiwarkach - jest bogaty w słowa kluczowe i zawiera linki do innych informacji. Te dwa kluczowe elementy są bardzo pożądane przez wyszukiwarki. Im bardziej Twoja witryna działa jako pomocne źródło informacji, tym bardziej prawdopodobne jest, że wyszukiwarki to zauważą i zaindeksują Twoje strony. Witryny zawierające blogi mają do 434% więcej zaindeksowanych stron i 97% więcej linków do swojej witryny niż te, które ich nie posiadają. To ogromna przewaga.

Dodatkowo, zewnętrzne strony internetowe szukają stron z wysokiej jakości wpisami na blogach - kiedy szanowana strona internetowa umieści link do Twojego wpisu na blogu, cała Twoja strona zyskuje na popularności! Co prowadzi nas do następnego punktu...

3. Blogi pozycjonują Cię jako zaufane źródło wysokiej jakości informacji

Blogi to sprytny sposób na rozpowszechnianie informacji i budowanie reputacji zaufanego źródła wartościowych informacji - prawdziwego lidera myśli. Możesz edukować obecnych i przyszłych klientów na temat swoich produktów i usług oraz omawiać inne ważne tematy związane z branżą. Konsumenci plasują blogi na piątym miejscu wśród najbardziej zaufanych źródeł rzetelnych informacji online. Gdy już zostaniesz uznany za lidera opinii, ludzie będą chcieli dzielić się Twoimi treściami.

4. Blogi to kumple dla mediów społecznościowych

Linki do Twojego bloga to łatwy i skuteczny sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów z mediów społecznościowych. Blogi są natychmiast udostępniane, więc mogą zapewnić ci superpotężny zasięg. To świetny sposób na generowanie ruchu z mediów społecznościowych, a także na budowanie osobowości marki.

5. Blogi generują lepszy ROI niż inne taktyki pozyskiwania klientów

Marketerzy, którzy traktują blogi priorytetowo, mają 13-krotnie większe szanse na osiągnięcie pozytywnego ROI ze swoich działań. Ponad połowa badanych marketerów twierdzi, że blogowanie jest ich głównym priorytetem w content marketingu; marketerzy B2B prowadzący blogi odnotowują 67% więcej leadów niż ci, którzy ich nie prowadzą. Jeśli chodzi o wysiłek i koszty, blogowanie daje potężny zwrot z inwestycji. Jest to również bardziej długoterminowy sposób dostarczania treści, ponieważ znajduje się na stronie internetowej i można go łatwo udostępniać. Zazwyczaj treści na blogu są ponadczasowe, podczas gdy reklamy i inne rodzaje treści mają znacznie krótszy okres przydatności.

Najlepsze praktyki blogowania

Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć pisać bloga, oto kilka najnowszych najlepszych praktyk dotyczących blogów:

  1. Utrzymuj częstotliwość publikowania na poziomie tygodniowym lub dwutygodniowym. W ten sposób można podtrzymać dialog i budować swoją markę, a także zwiększyć ruch na swojej stronie. Nie przytłoczysz czytelników informacjami i - odwrotnie - nie będą się zastanawiać, czy nadal jesteś aktywny.
  2. Zwiększ liczbę słów. Wyszukiwarki mają tendencję do podnoszenia pozycji dłuższych artykułów; średnia liczba słów w najwyżej pozycjonowanych treściach (w Google) mieści się w przedziale 1140-1258 słów.
  3. Zadbaj o to, byTwoje blogi były łatwe w odbiorze dzięki przyciągającym uwagę nagłówkom, wypunktowaniom i krótkim filmom wideo. W rzeczywistości, jeśli zamieścisz zdjęcia, zwiększysz liczbę wyświetleń o 94%.
  4. Rozważ płatną taktykę zwiększania ruchu. Blogerzy coraz częściej korzystają z technik promocyjnych, które kierują ruch do ich wpisów - w ciągu ostatniego roku wykorzystanie płatnych reklam wzrosło o 93%.
  5. Udostępniaj w mediach społecznościowych. Nie ma lepszego sposobu na wzmocnienie przekazu Twojej firmy, a do tego jest on darmowy!
  6. Rozważ możliwość przyjęcia gościnnych redaktorów. Jest to świetna (i efektywna kosztowo) taktyka, która oferuje świeże spojrzenie i zwiększa wartość, jaką oferujesz czytelnikom.
  7. Na końcu umieść wezwanie do działania. Wykorzystaj impuls płynący z zainteresowania i pomóż czytelnikom natychmiast skontaktować się z Tobą.

Powiązane - Przewodnik producenta: Tworzenie pierwszej persony kupującego

Jeśli czytasz ten wpis, wiesz już, jaką moc mają blogi. Teraz nadszedł czas, aby zacząć działać! Zaangażuj się w niewielką inwestycję, jaką jest planowanie blogów co dwa tygodnie, abyś mógł wykorzystać to opłacalne i po prostu skuteczne narzędzie marketingowe.

Jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu bloga, zadzwoń do nas. Mamy duże doświadczenie w tworzeniu blogów, które napędzają biznes na stronach naszych klientów i budują ich status liderów opinii. A przy tym świetnie się przy tym bawimy! Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak łatwo jest uruchomić swój blog.