10 trendów, na które dostawcy usług druku muszą zwrócić uwagę w 2014 r.
Napisany przez Susan Weiss Kierownik, Xerox Worldwide Customer Business Development W ostatnich latach dostawcy usług druku musieli stawić czoła wielu zmianom. A ponieważ narzędzia marketingowe nadal się rozwijają, a klienci nadal wymagają większej wartości, tempo zmian nie spadnie w 2014 roku. Największe sukcesy odniosą ci dostawcy usług poligraficznych, którzy będą mieli odwagę zmienić swoje modele biznesowe, aby sprostać nowym realiom swoich rynków. W ten sposób Barb Pellow z InfoTrends przedstawiła ostatnie webinarium zatytułowane "Embracing Change", dotyczące 10 najważniejszych trendów, które stworzą możliwości - i zagrożenia - dla dostawców usług poligraficznych w 2014 roku. Była to pierwsza z sześciu takich sesji w ramach serii szkoleń internetowych Xerox Business Development Webinars 2014. Pellow wymienia 10 najważniejszych trendów i wskazówki, jak dostawcy powinni na nie reagować: 1. Podążaj za stronami - Druk cyfrowy nadal się rozwija, a grupa kluczowych aplikacji jest w czołówce. Największy wzrost odnotowuje się w przypadku książek, a znaczną tendencję wzrostową wykazują również przesyłki bezpośrednie, katalogi, broszury i dokumenty transpromo. 2. Cyfrowy to więcej niż czterokolorowy - Dzisiejsze cyfrowe maszyny drukarskie mogą posiadać piąty, szósty, a nawet siódmy zespół obrazujący, aby łatwiej było uzyskać kolory firmowe i uzyskać efekty takie jak tekstura, znaki wodne i powłoki ochronne, które dodają wartości. 3. Wysokowartościowe podłoża - Specjalistyczne media umożliwiają unikalne zastosowania, które przyciągają większą liczbę odpowiedzi i mogą otworzyć drzwi do nowych rynków. Oferują one jedną z najprostszych dróg do wyższych marż. 4. Big data... czy właściwe dane - big data to modne słowo, ale dla dostawców chodzi o uzyskanie właściwych danych we właściwym czasie, aby dostarczyć odbiorcy odpowiednią wiadomość. Aby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie zaawansowanej personalizacji, dostawcy muszą podnieść poprzeczkę w zakresie analityki danych, automatyzacji marketingu, zarządzania treścią oraz e-mailingu i marketingu społecznościowego. 5. Lean staje się szczuplejszy - Przepływ pracy jest nadal w centrum rentowności i produktywności z rozwiązaniami, które rozszerzają zasięg rynkowy, jednocześnie wprowadzając automatyzację do coraz większej liczby codziennych operacji w celu usprawnienia wydajności produkcji. 6. Druk mobilny... i druk mobilny - Druk mobilny odnosi się do aktywacji drukowania z urządzeń mobilnych, podobnie jak w przypadku komputera. Druk mobilny to dystrybucja treści drukowanych w cyfrowych formatach medialnych, które można wzbogacić o dźwięk i wideo. Oba trendy oferują duże możliwości rozwoju. 7. Druk będzie jeszcze bardziej interaktywny - W 2013 roku prawie dwa razy więcej osób weszło w interakcję z mobilnymi kodami kreskowymi niż w 2011 roku. Trend ten będzie się utrzymywał, ponieważ kody QR, Near Field Communications i rzeczywistość rozszerzona znajdują coraz szersze zastosowanie w oferowaniu zniżek, udziału w loteriach i nie tylko. 8. Czas na zmianę pozycjonowania firmy - Ponieważ dostawcy zmieniają swoje usługi, aby sprostać zmieniającym się potrzebom swoich rynków, większość z nich w pewnym momencie będzie musiała zmienić pozycjonowanie swojej działalności, aby lepiej komunikować swoje oferty klientom. 9. Sprzedawcy to duży czynnik różnicujący - Dzisiejsi nabywcy przeprowadzają swoje badania w Internecie i nie potrzebują przedstawicieli handlowych do udzielania informacji. Potrzebują raczej informacji o tym, jak rozwiązania oferowane przez dostawców mogą pomóc ich firmom. Dlatego właśnie dobrzy sprzedawcy mogą być czynnikiem wyróżniającym i dlatego wielu dostawców zatrudnia specjalistów, którzy w ramach sprzedaży zespołowej wyjaśniają złożone aplikacje. 10. Konsolidacja branży trwa - Nieustanny rytm fuzji i przejęć będzie kontynuowany, ponieważ dostawcy wykupują konkurencję i wykorzystują przejęcia, które pomagają przekształcać ich firmy. Wniosek: przyjrzyj się lukom w swojej ofercie usług i zastanów się, czy partnerstwo, przejęcie lub fuzja mogą uczynić Cię silniejszą firmą. Następna sesja z serii bezpłatnych webinarów Xerox Business Development Webinar Series będzie poświęcona "Big Data...the Right Data" 19 marca od południa do 13:00, E.T. Można się zarejestrować tutaj. Jakie są według Ciebie największe możliwości w 2014 roku?